نمایشگاه‌ها

برگزاری ITMA 2023 در بیش از 200 هزار مترمربع

پس از استقبال چشمگیر تولیدکنندگان ماشین‌آلات نساجی، شرکت خدمات ITMA برگزارکننده نمایشگاه ITMA 2023 بخش‌بندی نمایشگاه را رونمایی کرد. این نمایشگاه که تقریبا 200 هزار مترمربع از مرکز نمایشگاه Fiera Milano را در بر می‌گیرد، شامل 12 سالن در سطح نمایشگاه خواهد بود. تا اوایل ماه می، تعداد 1444 متقاضی از 42 کشور جهان، برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ماهنامه «صنعت نساجی و پوشاک»، بخش جدید استارت‌آپ‌ها نیز به شدت مورد توجه قرار گرفته است و آخرین تاریخ برای ثبت نام شرکت‌های استارت‌آپی 30 ژوئن اعلام شده است. بخش‌بندی نمایشگاه سال آینده، تمامی 20 سرفصل مربوط به محصولات، از ریسندگی تا تکمیل، نرم افزار، لجستیک و انواع الیاف، نخ و پارچه را به نمایش خواهد گذاشت. بر اساس اعلام برگزارکننده، دو بخش تکمیل و ریسندگی، بزرگترین بخش‌های نمایشگاه خواهند بود.

در همین ارتباط مدیر پروژه ITMA 2023 گفته: «از آنجایی که 97 درصد از نمایشگاه تاکنون رزرو شده است، ما از تمامی کسانی که هنوز برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام نکرده‌اند، می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهند چراکه فضای محدودی برای شرکت‌کنندگان جدید باقی مانده است. نمایشگاه ITMA معتبرترین و جامع‌ترین نمایشگاه تکنولوژی‌ها و راهکارهای مربوط به بخش نساجی و پوشاک است. از آنجایی که بسیاری از نمایشگاه‌ها در دو سال گذشته لغو شده‌اند، غرفه‌گذاران مشتاق هستند که جدیدترین نوآوری‌های خود را به ویژه در بخش ویژه «پایداری و اقتصاد چرخه‌ای»، به صورت حضوری به مخاطبان جهانی عرضه کنند.»

گفتنی است نوزدهمین دوره نمایشگاه ITMA به عنوان بزرگترین رویداد تجاری جهان در زمینه تکنولوژی‌های نساجی و پوشاک، روزهای 8 تا 14 ژوئن 2023 در شهر میلان ایتالیا برگزار خواهد شد. آنطور که کمیته اروپایی سازندگان ماشین‌آلات نساجی (CEMATEX) در گزارشی اعلام کرده، علاوه بر بخش‌های همیشگی نمایشگاه، یک سرفصل اختصاصی در زمینه ساختارهای تقویت‌کننده نساجی برای کامپوزیت‌ها، به این دوره افزوده شده و بدین ترتیب، پروفایل نمایشگاه ITMA گسترش پیدا کرده است.

بر اساس این گزارش، سه کشوری که بیشترین متقاضی را برای حضور در ITMA 2023 داشته‌اند به ترتیب ایتالیا، آلمان و اسپانیا هستند. از سایر نقاط جهان نیز کشورهای چین، ترکیه و هند، از نظر تعداد غرفه‌گذاران پیشتاز هستند. همچنین بر مبنای زمینه کاری غرفه‌گذاران، بخش‌های برتر نمایشگاه به ترتیب تکمیل، ریسندگی، بافندگی تاری‌پودی، چاپ، بافندگی حلقوی، بوبین‌پیچی و منسوجات نبافته می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا