نمایشگاه‌ها

برگزاری نمایشگاه نساجی و پوشاک دوبی در ماه نوامبر

به گزارش ماهنامه «صنعت نساجی و پوشاک» چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نساجی و پوشاک دوبی روزهای 28 تا 30 نوامبر 2022 (7 تا 9 آذرماه 1401) برگزار خواهد شد. این نمایشگاه جدیدترین انواع منسوجات، پوشاک، اکسسوری و … را از تولیدکنندگان جهانی به نمایش خواهد گذاشت. از زمان آغاز ثبت نام تاکنون بیش از 100 غرفه‌گذار برای شرکت در این رویداد ثبت نام کرده‌اند. خریداران، خرده‌فروشان و عمده‌فروشان از منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (Mena) که به دنبال تهیه پوشاک مورد نیاز برای فروش در بازارهای بین‌المللی هستند، در این نمایشگاه تجاری گردهم جمع خواهند شد.

بیش از 3 هزار خریدار از منطقه Mena طیف وسیعی از انواع پوشاک، منسوجات، منسوجات خانگی، کفش، کالاهای چرمی، محصولات از جنس جوت، کیف‌های دستی، ماشین‌آلات، اکسسوری‌ها و … را مشاهده و بررسی خواهند کرد. با توجه به رشد سریع بازار خرده‌فروشی پوشاک در منطقه خلیج فارس، فرصت‌های قابل‌توجهی برای کسب‌وکارهای این منطقه وجود دارد تا بتوانند خود را به عنوان برندهای تامین‌کننده پیشرو در منطقه تثبیت کنند. این نمایشگاه تجاری سه روزه که سالی دو بار برگزار می‌شود، برای برندهای نساجی و پوشاک فرصت‌های شبکه‌سازی با خریدارانی از کشورهای عربستان سعودی، امارات، کویت، بحرین و … ارائه خواهد کرد.

طراحان و متخصصان صنعتی در حال مهاجرت به دوبی هستند که همین موضوع، اثر خود را بر صنعت نساجی و پوشاک این منطقه خواهد گذاشت. دوبی اکنون به یک مرکز مهم با محیط بسیار جذاب و فضای خلاقانه بسیار چشمگیر تبدیل شده است. مد مسئولیت‌پذیر یک اولویت برای بسیاری از برندها در دوبی است. این شهر همچنین در زمینه طراحی داخلی موج‌های جدیدی ایجاد کرده است. برای بسیاری از طراحان، دوبی به عنوان یک منبع الهام‌بخش جهت توسعه کار آنها عمل می‌کند چراکه اکنون این شهر یک منطقه چندملیتی و چندفرهنگی در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس بوده و هم طراحان و هم مردم این شهر، علاقمند به محصولات و طرح‌های پیچیده و هنری هستند.

گفتنی است در سیزده دوره قبلی نمایشگاه بین‌المللی نساجی و پوشاک دوبی، مجموعا 1300 غرفه‌گذار و بیش از 18 هزار بازدیدکننده حضور داشته‌اند و 80 همکار رسانه‌ای نیز این رویداد را پوشش داده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا