نمایشگاه‌ها

ثبت نام بیش از 2200 غرفه‌گذار برای Heimtextil 2023

گروه مترجمین مجله: بیش از 2200 غرفه‌گذار بین‌المللی برای دوره آتی نمایشگاه منسوجات خانگی Heimtextil که ژانویه 2023 برگزار خواهد شد، ثبت نام کرده‌اند. فعالان صنعتی انتظار دارند در شروع سال 24-2023 یک نمایشگاه منحصربه‌فرد را در زمینه منسوجات خانگی و تجاری، طراحی داخلی و گرایشات این حوزه پیش رو داشته باشند. این رویداد پیشرو، اولین نمایشگاه سال آینده در زمینه منسوجات خانگی و تجاری خواهد بود. در جریان برگزار نمایشگاه Heimtextil Summer Special که به تازگی به پایان رسید، نیاز چشمگیر به تعاملات فردی، لمس محصولات و مواد خلاقانه آشکار شد و این بار تنها چند ماه دیگر تا دوره آتی نمایشگاه که روزهای 10 تا 13 ژانویه 2023 برگزار خواهد شد، باقی مانده است.

فعالان صنعت منسوجات خانگی، شجاعانه در حال مواجهه با چالش‌های مهم پیش روی صنعت هستند و از نمایشگاه Heimtextil برای بین‌المللی‌تر کردن مشتریان خود استفاده می‌کنند. در نمایشگاه سال 2023 مجموعه کاملی از بازیگران کلیدی و فعالان مرتبط بازار حضور خواهند داشت و خریداران نیز با یک برنامه حمایتی گسترده، از مزایای نمایشگاه بهره‌مند خواهند شد. از لحاظ موضوعی، تم کلی «پایداری» نیز به وضوح در Heimtextil 2023 قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین تورهای پرطرفدار این نمایشگاه تجاری با عنوان «تورهای سبز» بار دیگر بازدیدکنندگان علاقمند را به غرفه‌های منتخب می‌برد تا درباره استراتژی پایداری و محصولات آنها بیشتر بدانند. در نهایت، بخش «کتابخانه مواد آینده» که از بخش‌های تاثیرگذار نمایشگاه است، بار دیگر در بخش ویژه ترندها (Trend Space) ارائه می‌شود. یک مجموعه بین‌المللی از نوآوری‌ها در حوزه مواد در بخش داخلی، توسط آژانس FranklinTill که همچنین مسئولیت اجرای بخش ترندها در نمایشگاه سال آینده را دارد، به نمایش در می‌آید.
از سوی دیگر، بخش «طراحی داخلی، معماری، مهمانداری» به عنوان یک برنامه تخصصی برای طراحان داخلی، معماران و کارشناسان صنعت هتلداری، بار دیگر در Heimtextil 2023 در مقیاس بزرگ و با کیفیت بالا برگزار می‌شود. این برنامه شامل سخنرانی‌های تخصصی است که در آن معماران مشهور و کارشناسان خبره صنعت هتلداری کار خود را ارائه کرده و درباره موضوعات فعلی صعت نظیر پایداری صحبت می‌کنند. همچنین تورهای ویژه‌ای، شرکت‌کنندگان را در جریان نکات برجسته و راهکارهای نوآورانه نساجی از جانب بخش منسوجات تجاری، قرار خواهند داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا