نساجی ایران

خط تولیدهای جدید نساجی نویدبخش آینده خوب صنعت نساجی در کشور است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: خط تولید های جدید نساجی نویدبخش آینده خوب صنعت نساجی در کشور است. به گزارش ایسنا، محمد صالح جوکار در حاشیه بازدید از کارخانجات نساجی بروجرد که شامگاه امشب صورت گرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تولید بروجرد بی‌وقفه ادامه دارد و آنچه که در احیای سامان کاشی و نساجی بروجرد قابل مشاهده بوده نشان از حرکت صنایع در مسیر تولید و پویایی و خلق ثروت است.

وی تصریح کرد: احیای کارخانه سامان کاشی با تسهیلاتی که به آن اختصاص یافته است نشان می‌دهد بسیاری از کارخانجات تعطیل شده را با یک همت می‌توان احیا کرد که در این راستا همکاری خوبی بین دولت و نمایندگان مجلس وجود دارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: این دو کارخانه در ایجاد اشتغال و رونق تولید و کسب کار رتبه خوبی در کشور دارند. جوکار اضافه کرد: دولت با حمایت‌هایی که از تولید داشته و در حوزه دانش بنیان نیز حرکت به سمت تولید بهتر و فناوری چ‌های بهتر صورت گرفته است. وی ادامه داد: راه‌اندازی بخش‌ها و خط تولیدهای جدید نساجی نویدبخش آینده خوب صنعت نساجی در شهرستان و کشور است. این مقام مسئول عنوان کرد: در بحث بودجه و برنامه هفتم برای توسعه این صنایع توجه خواهیم داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا