نمایشگاه‌ها

راه‌اندازی پلتفرم آنلاین برای شرکت‌کنندگان ITMA 2023

کمیته اروپایی تولیدکنندگان ماشین‌آلات نساجی (CEMATEX) و مالک نمایشگاه ITMA 2023 یک پلتفرم آنلاین را راه‌اندازی کرده که به مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه امکان می‌دهد که از طریق آن به برقراری ارتباطات، تامین تکنولوژی‌ها و راهکارها، اشتراک‌گذاری ایده‌ها و رشد کسب‌وکار خود بپردازند. این پلتفرم که ITMAconnect نام دارد، بستر جدید تامین منابع به صورت یکپارچه و یک مرکز دانش است که مکمل نمایشگاه اصلی ITMA 2023 که روزهای 8 تا 14 ژوئن 2023 در میلان برگزار خواهد شد، محسوب می‌شود. این پلتفرم، غرفه‌گذاران، بازدیدکنندگان و شرکای صنعتی را قادر خواهد ساخت که تعاملات خود با یکدیگر را قبل از تاریخ رسمی نمایشگاه، آغاز کرده، برای جلسات حضوری در نمایشگاه قرار ملاقات بگذارند و حتی بعد از نمایشگاه نیز بحث‌ها و تعاملات خود را ادامه دهند.

غرفه‌گذاران می‌توانند با فراهم کردن امکان دسترسی زودهنگام خریداران به این پلتفرم، فرصت‌های تجاری خود را پیش از شروع نمایشگاه در معرض دید قرار دهند. از طریق ITMAconnect به غرفه‌گذاران یک فضای دیجیتال اختصاص داده می‌شود تا اطلاعات شرکت خود را ارائه کرده، بروشورها و بولتن‌های خود را بارگذاری و محصولاتشان را به نمایش بگذارند. آنها همچنین می‌توانند از طریق پیام‌رسانی هوشمند و جلسات ویدئویی، تعامل خود با مشتریان را آغاز کرده و جلسات حضوری را از طریق ابزار به‌هم‌رسانی تجاری این پلتفرم، برنامه‌ریزی نمایند.

غرفه‌گذاران نمایشگاه ITMA 2023 به صورت خودکار، مشترک پلتفرم ITMAconnect می‌شوند. همچنین سطوح اشتراک متعددی وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های متنوعی را متناسب با نیازهای غرفه‌گذاران ارائه می‌دهد. دسترسی غرفه‌گذاران به پلتفرم جهت آماده‌سازی ویترین‌های دیجیتال آنها از 15 نوامبر 2022 امکان‌پذیر خواهد بود. به طور مشابه، بازدیدکنندگان هنگام خرید نشان‌های ورود به نمایشگاه، از یک پیشنهاد دوگانه مبنی بر دسترسی به نمایشگاه حضوری ITMA و همچنین پلتفرم آنلاین نمایشگاه برخوردار خواهند شد و دسترسی به پلتفرم آنلاین برای بازدیدکنندگان نیز از 8 مارس 2023 میسر خواهد بود.

لازم به ذکر است ITMAconnect همچنین به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد که در تمام طول سال به محتوای موجود در آن دسترسی داشته باشند و همین ویژگی، این پلتفرم را به یک مرکز دانش برای انواع محتوا و رویدادهای مرتبط با نساجی شامل وبینارها، فوروم‌های جمعی و نمایش‌های غرفه‌گذاران تبدیل می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا